Pazartesi 29.02.2016

TOYOTA'nın yenilikçi düşüncesi rekor kırıyor

2013 yılında 5 kıtada 9 milyon 980 bin araç satışı ile rekor kıran, dünyanın en büyük otomobil üreticisi olan Toyota'nın Mersin bayisi olarak 1,5 yılı aşkın süreden beri hizmet veren Toyota Plaza Boranlar müşteri memnuniyetini ön planda tutuyor. Toyota'nın her geçen gün yenilikçi düşüncesiyle araçlarını tasarladığını söyleyen Toyota Plaza Boranlar Genel Müdürü S. Serdar Akyurt, "Toyota'nın efsane olarak anılan pick-up modeli Hilux'un 8'inci jenerasyonu, satışa sunulduğu ilk ayda 727 adetlik satışıyla, 2009 yılından bu yana 1 ayda en çok satılan pick-up olma başarısını gösterdi" dedi.
HİLUX SEGMENTİNDE LİDER

Akyurt şöyle devam etti: "Toyota bu satış adedi ile Ekim ayında en yakın rakibinden yaklaşık iki kat fazla satış gerçekleştirerek, segmentinde yüzde 47'lik pazar payı elde etti. Ekim ayındaki satış performansı ile iddiasını kanıtlayan Hilux, Türkiye pick-up segmentinde liderliği hedefliyor. Yeni Hilux, teknolojik özellikleri, dikkat çekici tasarımı ve üstün off-road yetenekleriyle SUV tarzı mükemmel bir sürüş konforu sunuyor. Yeni Hilux Türkiye'de; 150 beygirlik 2.4 D-4D dizel motor ve 177 beygir güç üreten 2.8 D-4D dizel motor seçenekleri ile satılıyor. Dört çeker sürüş özelliğine sahip 2.4 D- 4D motor, 7.3 lt/ 100 km tüketim ortalamasıyla segmentinde yakıt ekonomisi sağlıyor. 2.4 D-4D motora sahip Hilux'ta 6 ileri manuel şanzıman yer alırken, 2.8 D-4D ise dört tekerlekten çekiş ve yeni 6 ileri Süper ECT (Elektronik kontrollü şanzıman) otomatik vites kutusu bulunuyor."
"SEKTÖRÜN ÖNCÜSÜ TOYOTA"
Toyota'nın bayisi, Toyota Plaza Boranlar da 1971 yılından bugüne sektöründe Mersin'in yaşayan en eski otomotiv firması olarak "İyi Günde Kötü Günde Hep Beraberiz" ve "Zorlaştırmayacağız, Kolaylaştıracağız" ilkesiyle hizmet vererek Mersinli tüketicilerini memnun ediyor. Toyota markasının, Boranlar Otomotiv kültürüyle ortak birçok noktasının olduğundan bahseden, Toyota Plaza Boranlar Genel Müdürü S. Serdar Akyurt, tüketicilerin markalardan beklentilerinin her geçen gün artığını ve bu beklentilerini en iyi şekilde karşılayacaklarını vurguladı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.