TOYOTA'nın yenilikçi düşüncesi rekor kırıyor
HİLUX SEGMENTİNDE LİDER
Akyurt şöyle devam etti: "Toyota bu satış adedi ile Ekim ayında en yakın rakibinden yaklaşık iki kat fazla satış gerçekleştirerek, segmentinde yüzde 47'lik pazar payı elde etti. Ekim ayındaki satış performansı ile iddiasını kanıtlayan Hilux, Türkiye pick-up segmentinde liderliği hedefliyor. Yeni Hilux, teknolojik özellikleri, dikkat çekici tasarımı ve üstün off-road yetenekleriyle SUV tarzı mükemmel bir sürüş konforu sunuyor. Yeni Hilux Türkiye'de; 150 beygirlik 2.4 D-4D dizel motor ve 177 beygir güç üreten 2.8 D-4D dizel motor seçenekleri ile satılıyor. Dört çeker sürüş özelliğine sahip 2.4 D- 4D motor, 7.3 lt/ 100 km tüketim ortalamasıyla segmentinde yakıt ekonomisi sağlıyor. 2.4 D-4D motora sahip Hilux'ta 6 ileri manuel şanzıman yer alırken, 2.8 D-4D ise dört tekerlekten çekiş ve yeni 6 ileri Süper ECT (Elektronik kontrollü şanzıman) otomatik vites kutusu bulunuyor."
"SEKTÖRÜN ÖNCÜSÜ TOYOTA"
Toyota'nın bayisi, Toyota Plaza Boranlar da 1971 yılından bugüne sektöründe Mersin'in yaşayan en eski otomotiv firması olarak "İyi Günde Kötü Günde Hep Beraberiz" ve "Zorlaştırmayacağız, Kolaylaştıracağız" ilkesiyle hizmet vererek Mersinli tüketicilerini memnun ediyor. Toyota markasının, Boranlar Otomotiv kültürüyle ortak birçok noktasının olduğundan bahseden, Toyota Plaza Boranlar Genel Müdürü S. Serdar Akyurt, tüketicilerin markalardan beklentilerinin her geçen gün artığını ve bu beklentilerini en iyi şekilde karşılayacaklarını vurguladı.
EN SON HABERLER
- 1 Adana Şehir Hastanesi bölgenin ‘yüz akı’ oldu
- 2 Ekinci Solaris Projesi geleceği güvenle inşa ediyor
- 3 Denizler Group 67 yıllık birikim ile ekonomiye katkı sağlıyor
- 4 Zamanın tanığı bir büyük kule
- 5 2024 TÜİOSB’nin yılı olacak
- 6 Türk mutfağına en yakın Çin restoranı: Quick China
- 7 ERSİN RAMOĞLU: Çukurova’nın gücü
- 8 Adana’mıza 11 baraj ve 1 gölet kazandırdık
- 9 Yüreğir’e hizmet için yola çıktık
- 10 Yeşilyurt Grup yatırımlarını tüm hızıyla sürdürüyor