Her türlü arama için numara 112
112 Çağrı Merkezi'nde incelemelerde bulunan Vali Ercan Topaca, çağrıların tek merkezde birleştirileceğini söyledi
ASILSIZ ÇAĞRILAR ELENECEK
Hatay Acil Çağrı Merkezi'nde İl Sağlık Müdürlüğü bünyesinde hizmet veren 112 başta olmak üzere İtfaiye, Orman, AFAD çağrı merkezlerinin tek merkeze toplandığını belirten Topaca, "Gelen çağrılar burada saniyelerle ifade edilebilecek elemelerden sonra ilgili kurum personeline alınan adres bilgileri ve sesle birlikte anında aktarılacak. Orada da ek bilgiler alındıktan sonra gerekli adımlar atılacak" diye konuştu. Hatay 112 Çağrı Merkezinde faaliyette bulunan kurumların çağrı merkezine Emniyet Müdürlüğü, Jandarma ve Sahil Güvenlik bünyesinde görev yapan 155, 156 ve 158 nolu çağrı merkezlerinin de katılacağını ifade eden Topaca, "Onlarda taşındıktan sonra proje aşağı yukarı tamamlanmış olacak. Bunun vatandaşlarımız açısından faydaları var. Her şeyden önce sıkıntısı neyse o kurumun numarasını hatırlama gereğinden kurtulacak" şeklinde konuştu.
112'Yİ ARAMAK YETERLİ
Vali Ercan Topaca, tek merkez sistemiyle ilgili şunları söyledi: Herhangi bir şekilde yardım talebi varsa 112 arandığı zaman merkezimizde görev yapan çağrı karşılayıcı personelimiz, çok kısa süre içerisinde gerekli bilgileri aldıktan sonra ilgili birimin personeline konuyu nakletmek suretiyle taleplere cevap verilmiş olacak. Bu sayede ilgili kurumlar asılsız çağrılardan da kurtulmuş olacak. Bu da olaylara daha çabuk müdahale imkan sağlayacak.
EN SON HABERLER
- 1 Adana Şehir Hastanesi bölgenin ‘yüz akı’ oldu
- 2 Ekinci Solaris Projesi geleceği güvenle inşa ediyor
- 3 Denizler Group 67 yıllık birikim ile ekonomiye katkı sağlıyor
- 4 Zamanın tanığı bir büyük kule
- 5 2024 TÜİOSB’nin yılı olacak
- 6 Türk mutfağına en yakın Çin restoranı: Quick China
- 7 ERSİN RAMOĞLU: Çukurova’nın gücü
- 8 Adana’mıza 11 baraj ve 1 gölet kazandırdık
- 9 Yüreğir’e hizmet için yola çıktık
- 10 Yeşilyurt Grup yatırımlarını tüm hızıyla sürdürüyor