Kalite odaklı üretimiyle dünyanın en iyi markaları arasına giren, Türkiye'nin ise en fazla ihracat yapan 3'üncü firması olma özelliği taşıyan Arbella, adına ve konumuna yakışır bir ilke imza attı. Farklı ürün guruplarıyla birçok ülkeye hitap eden Arbella, dünyanın ilk üzüm çekirdekli makarnasını üretti. Ekim ayında Paris'te düzenlenecek Uluslararası Gıda Maddeleri Fuarı'na katılacak Arbella'nın yeni ürünü, jüri üyeliklerini 28 ülkenin en prestijli dergi editörlerinin yaptığı 'Sial World Tour 2016' yarışmasında da Türkiye'yi temsil edecek. Makarna ailesinin yeni yüzü olarak gıda otoritelerinden tam not alan üzüm çekirdekli makarnanın tanıtım toplantısı İstanbul'da gerçekleştirildi. Arbella Makarna Genel Müdürü Abdulkadir Külahçıoğlu, "Ürünleri geliştirirken dünyadaki trendleri takip ediyoruz. Her 10 tüketiciden 9'unun satın alma kararını, birinci derecede 'sağlık' kriteri etkiliyor. Arbella da bu trende uygun olarak ürün geliştirmek üzere Ar-Ge çalışmalarına büyük bütçeler ayırıyor" dedi.
CİDDİ BİR PAZAR
Avrupa, Amerika ve Uzakdoğu ülkelerinin bu özel ürünler için ciddi bir pazar oluşturduğunu belirten Külahçıoğlu, "Makarna, 7'den 70'e yetmişe herkesin severek tükettiği ve tüm dünyada bilinen bir üründür. Arbella üzüm çekirdekli makarna da gerek sağlığa ek katkısı gerekse damak tadına uygunluğu ile büyük bir talep görmektedir. Geliştirilen özel ürünlerin dünyadaki Türkiye makarnası algısına ve tüketiminin artmasına da katkı sunacağını düşünüyoruz" ifadelerini kullandı.