Metro
PROPERTIES ve Fİ- BA Group ortak yatırımı olan M1 Adana Alışveriş Merkezi, 2017 Nisan ayında tamamlanacak büyüme ve yenilenme projesiyle 90 bin metrekare kiralanabilir alanda, 170 mağaza sayısına ulaşacak. Benzersiz atmosferi, ziyaretçilerine sunduğu eğlenceli ve kültürel etkinlikleriyle daima yeniliklere imza atan M1 Adana Alışveriş Merkezi, tam 16 yıldır Adana halkının sosyal ve kültürel ihtiyaçlarına cevap veriyor.
Mağaza karmasıyla tüm ihtiyaçları tek bir çatı altında karşılayabilen M1 Adana Alışveriş Merkezi; yeni nesil AVM anlayışıyla ilkleri gerçekleştirmeye devam ediyor.
SERGİLER ETKİNLİKLER
Perakende mağazacılık mimarisine yeni bir soluk getiren M1 Adana, yeni bir mimari konsepte öncülük ediyor. Ziyaretçilerinin açık alanda rahat ve keyifli vakit geçirebilecekleri, su ve çocuk oyun alanları, dış mekan teraslı cafe-restoranlar ve modern alışveriş sokağı ile oluşturulan yeni yapı sayesinde, M1 Adana ziyaretçilerine hem kapalı hem de açık alışveriş merkezi konseptini bir arada sunacak. Yeni eklenen 13 bin metrekare mağaza alanı ile 20 bin metrekarelik açık sosyal alandan oluşan bir yapının mevcut komplekse entegre edildiği M1 Adana, sergiler, canlı performanslar gibi spor, kültür ve sanat etkinliklerinin yanı sıra, birbirinden farklı eğlenceli aktivitelerin de adresi olmaya devam edecek. IKEA Türkiye, M1 Adana'da açıyor. IKEA Sipariş ve Teslim Noktası'nda markanın tüm ürün gruplarından bölgeye uygun olduğu düşünülen yaklaşık 2.500 adet IKEA ürünü sergilenecek, ziyaretçiler IKEA'da satılan 8 bini aşkın mobilya ve ev aksesuarı arasından dilediğini sipariş edebilecek. METRO PROPERTIES
Gayrimenkul Yatırım A.Ş. Genel Müdürü ve Asya Bölge Müdürü Gündüz Bayer, ''Yeni marka talepleri ve perakendecilerden gelen istekler, bu kararı vermemizde önemli bir etken oldu" dedi. FİBA Alışveriş Merkezleri ve Ticari Gayrimenkul Yatırımları CEO'su Yurdaer Kahraman, ''Biz güçlü ve sadık bir müşteri kitlesine sahibiz. Bizim çıkış yolumuz farklılaşmak ve daha iyi hizmet sunmak" diye konuştu.