AKEDAŞ kalitesini SAP ile artıracak
AKEDAŞ Perakende Satış Genel Müdürü Medine Tanış, çağrı merkezi ve şikâyet takip yönetim sistemlerinde kullanılan SAP yazılımının kaliteyi artıracağını söyledi
HIZLI VE KALİTELİ ÇÖZÜM
Tüketicilerimizin çağrı merkezimizi 7/24 arayarak hizmet alabiliyor olmasının gerekliliğine inanarak Kahramanmaraş ve Adıyaman illeri ile bağlı ilçe, kasaba ve köylerinden gelen müşteri talep, ihbar ve şikâyetlerinin hızlı ve kaliteli bir şekilde çözüme ulaştırılması hedeflenerek kurulan çağrı merkezinin 3 vardiya sistemi ile hizmet verdiğini söyleyen Medine Tanış, "Çağrı merkezi ve Şikâyet Takip Yönetim Sistemlerinde SAP Contact Center ve SAP Customer Relationship Management (CRM) sistemlerini kullanıyoruz" dedi.
PERFORMANS TABLOSU
Bu sayede, müşteri temsilcileri ve backoffice personelinin konuşma kalitesinin, sistem kullanımı ve bilgi becerilerinin; günlük, haftalık ve aylık olarak takım liderleri tarafından ölçümlenerek performans tablosu hazırlandığını kaydeden Tanış şunları söyledi: Bu hazırlanan performans sonuçlarına göre personele düzenli olarak geri bildirimlerde bulunularak ve eğitimler verilerek tüketici memnuniyetimiz arttırılmaya çalışılıyor. Çağrı merkezimiz arıza ve aydınlatma ihbarları ile birlikte; abonelik, tahakkuk, tahsilat, kaçak işlemlerinde bilgilendirme ve yönlendirme sağlamaktadır. Tüketicilerimiz bu hizmete 444 46 02 ve 186 numaralı telefonlardan ya da bilgi@akedas.com.tr mail adresinden rahatlıkla ulaşabilirler.
EN SON HABERLER
- 1 Adana Şehir Hastanesi bölgenin ‘yüz akı’ oldu
- 2 Ekinci Solaris Projesi geleceği güvenle inşa ediyor
- 3 Denizler Group 67 yıllık birikim ile ekonomiye katkı sağlıyor
- 4 Zamanın tanığı bir büyük kule
- 5 2024 TÜİOSB’nin yılı olacak
- 6 Türk mutfağına en yakın Çin restoranı: Quick China
- 7 ERSİN RAMOĞLU: Çukurova’nın gücü
- 8 Adana’mıza 11 baraj ve 1 gölet kazandırdık
- 9 Yüreğir’e hizmet için yola çıktık
- 10 Yeşilyurt Grup yatırımlarını tüm hızıyla sürdürüyor