Giriş Tarihi: 7.7.2016

Çukurova’da klasik müzik 18 bin dinleyiciye ulaştı

Çukurova Devlet Senfoni Orkestrası (ÇDSO), bu sezon 45 konserle 18 bin klasik müzik tutkunuyla buluştu. ÇDSO Müdürü Okan Urşan, 25'inci kuruluş yıldönümünü kutlayacakları gelecek sezonda seyircilere büyük sürprizler hazırladıklarını söyledi. ÇDSO'nun yakın çevredeki tek senfoni orkestrası olduğunu belirten Okan Urşan, sosyal sorumluluk projeleri kapsamında köy ve okullarda da binlerce çocuğu klasik müzik ve enstrümanlarıyla tanıştırdıklarını belirtti.
45 KONSER DÜZENLENDİ
İlk konserlerini Adana'nın kuruluş yıldönümü olan 5 Ocak 1992 tarihinde verdiklerini anlatan Okan Urşan, geçtiğimiz sezon 32'si periyodik, 10'u eğitim ve 3'ü de turne olmak üzere 45 konserle klasik müzik sevenlerin karşısına çıktıklarını söyledi. Toplamda 18 bin dinleyiciyle buluştuklarını bildiren Urşan, "Açılış konserimizi Antonio Pirolli şefliğinde Bandoneon sanatçısı Tolga Salman ile yapmıştık, kapanış konserimizde de Demir Demirkan sahne aldı" dedi.
25'İNCİ YIL SÜRPRİZLERİ
Geçtiğimiz sezon konserlerinde, dünyaca ünlü keman virtüözü Svetlin Roussev'den Feryal Türkoğlu'na, Japon Koto sanatçısı Atsuko Suetomi'ye kadar çok önemli isimleri sahneye çıkardıklarını kaydeden Okan Urşan, "Gelecek sezon Japonya, Güney Kore ve Azerbaycan'da konser planlarımız var. 7 Ekim'de açılacak sezonda dinleyicilerimize sürprizlerimiz olacak. En büyük sürpriz ise 5 Ocak 2017'deki 25. Kuruluş Yıl Dönümü Konseri'nde" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.