Son Güncelleme: Salı 11.10.2016
Yedi kıtada evlere Kaşmir Halı
Gülsan Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Topçuoğlu, dünyanın her yerine ihraç edilen Kaşmir Halı’nın küresel bir marka olduğunu dile getirdi
MÜŞTERİNİN KÜLTÜRÜ ÖNEMLİ
Dünya halı pazarının en önemli aktörleri arasında yer alan Kaşmir Halı'nın başarısında ülke kültürlerine yönelik farklı üretimlerin de yattığını belirten Topçuoğlu, "Her ülkemin kültürü, renk ve desen beğenisi, ihtiyaçları birbirinden farklı. Bu pazarlarda etkili rol almak istiyorsanız mutlaka bu ülkelerin bütün özelliklerini kendi ülkenizi bildiğiniz gibi bilmek, ihtiyaca göre üretim gerçekleştirmek zorundasınız. Bu aslında sadece halı sektörü için değil, bütün sektörler için geçerlidir" diye konuştu.
TÜRKİYE'NİN KÜRESEL MARKASI
Kaşmir'in 40'ın üzerinde ülkeye halı ihracatı yaptığına dikkat çeken Topçuoğlu "İç pazarda ciddi bir bayi ağıyla ihtiyacı karşılarken dışarıda da 40'ın üzerinde ülkeye ihracat yaparak Türkiye ekonomisine katma değer sağlamaya devam ediyoruz. ABD, Avrupa, Ortadoğu, Uzakdoğu, Doğu bloku ülkeleri, Rusya ve Çin en önemli pazarlarımız" dedi.
EN SON HABERLER
- 1 Adana Şehir Hastanesi bölgenin ‘yüz akı’ oldu
- 2 Ekinci Solaris Projesi geleceği güvenle inşa ediyor
- 3 Denizler Group 67 yıllık birikim ile ekonomiye katkı sağlıyor
- 4 Zamanın tanığı bir büyük kule
- 5 2024 TÜİOSB’nin yılı olacak
- 6 Türk mutfağına en yakın Çin restoranı: Quick China
- 7 ERSİN RAMOĞLU: Çukurova’nın gücü
- 8 Adana’mıza 11 baraj ve 1 gölet kazandırdık
- 9 Yüreğir’e hizmet için yola çıktık
- 10 Yeşilyurt Grup yatırımlarını tüm hızıyla sürdürüyor