Cuma 25.11.2016
Son Güncelleme: Perşembe 24.11.2016

Melih ABİ: İptal edilen sefer yolcuya bildirilmeli

Bir çok vatandaşımız karayolunu tercih ediyor.
Hakan Eren, Kamil Koç firmasından 2+1 özelliği olan otobüsünden Ankara için bilet almış.
Kalkış saati sabah 08.30.
Otogara geldiğinde seferin iptal edildiğini öğrenmiş.
İnternet üzerinden alınan biletin parasını da bir iki gün içerisinde iade edileceği belirtilmiş.
Ayrıca telefonla aranıp bilgi verilmek istendiği ama kişiye ulaşılamadığı belirtilmiş.
Müşterileri mağdur etmemek lazım.
Plan program yapıyorsunuz terminale gidiyorsunuz sefer iptal edilmiş.
Hoppala…
Neymiş aradık da bulamadık…
Oldu mu şimdi?
Bazı mahallelerde hoparlör çalışmıyor
Tarsus Belediyesinin halka duyurularını yapmak için kullandığı hoparlör sistemi bozuk.
Dijital sisteme geçen ses düzeni yine arıza yaptı.
Duyurular, cenazeler halka ulaşmıyor.
Yenimahalle- Gaziler hattındaki ses sistemi ise hiç çalışmıyor.
Çalışanlarda da cızırtı büyük.
Duyurular anlaşılmıyor.
Sinir bozucu durumu düzelt Şevket başkan:
Şikayet var…

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.