Pazartesi 17.04.2017

İSTE kampusu şantiye gibi

İskenderun Teknik Üniversitesi (İSTE) Merkez Kampusta, daha önce hazırlanan mastır plan çerçevesine uygun olarak planlanan altyapı ve üstyapı düzenleme çalışmalarına hız verildi. Adeta bir şantiyeye dönüşen kampusta yeraltı galeriler inşa edilirken, yol açma ve dolgu işlemleri de devam ediyor. Kampus çevre duvarı ile yürüyüş yollarının yapımının tamamlanması için de gün sayılıyor. Öğrencilerin özellikle yağışlı ve fırtınalı havalarda yaşadıkları sıkıntıyı önlemek amacıyla ana girişten derslik binalarına kadar korunaklı yürüyüş yolları yapılıyor. Kampus çevre duvarının ve çevre yolunun inşaatında ise sona yaklaşıldı. Kaba inşaatı büyük oranda biten çevre duvarlarının imalatının ferforje ve aydınlatma armatürlerinin montajından sonra tamamlanacağı öğrenildi. İSTE Rektörü Prof. Dr. Türkay Dereli, "Eğitim, öğretim ve araştırma faaliyetlerimizin inşaat faaliyetlerinden etkilenmemesi için tüm tedbirlerimizi aldık ve planlamalarımız yaptık. Bina inşaatlarımıza da kısa bir süre sonra başlamayı istiyoruz, inşaatlarımızı etap-etap planladık. Biz, bugüne kadar hep, 'önce planlama' dedik, önce 'mastır plan' dedik. Mastır planı hazırladık, animasyonunu, simülasyonunu ve 3 boyutlu maketini de hazırladık. Şimdi de sıra, 'altyapıda' diyoruz. Hiçbir şekilde israf yapmak istemiyoruz, planlı gitmek istiyoruz" şeklinde konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.