Cumartesi 03.06.2017

Erhan ÖZMEN: Ekonomide bahar bereketi

Geçen hafta Gaziantep'teki turizm bereketinden söz etmiştim.
Üç gün süren 19 Mayıs ve 1 Mayıs tatillerinin ve halı fuarının turizm sektörüne katkılarından bahsetmiştim.
Bunlara ekonomik katkısı büyük bir ekleme yapalım.
Beşiktaş- Gaziantepspor maçı.
Öncelikle bir Fenerbahçeli olarak Beşiktaş'ı tebrik ediyorum.
30 bin Beşiktaşlı taraftara da şehir ekonomisine katkısından dolayı teşekkür ediyorum.
27 yılın ardından Gaziantep'te 4 büyükleri ağırlamaktan mahrum edilen Gaziantep halkı kan ağlıyor.
Zira onlar 27 yıldır (plaka numaramız ile aynı) Süper Lig'de oynayan bir futbol takımının şehrine kattığı rengi, aksiyonu çok iyi biliyor ve dolayısıyla Gazianteplilerin içten içe bir kırgınlığı bir küskünlüğü var.

***

Ekonomideki bahar bereketi ihracat rakamlarına yansıdı.
Mayıs ayında Türkiye ihracatı yüzde 15,8 arttı.
Gaziantep ihracatı da yüzde 9,5 artışla 567 milyon 700 bin dolar olarak gerçekleşti.
Yılın ikinci yarısına girerken bahar aylarındaki bu hareketlilik gelecek için umutları artırıyor.
Motivasyonu yükseltiyor.
Teröre lanet acıları azaltmıyor Van, Hakkari, Ağrı, Şırnak'tan gelen haberler yine acı.
Yine evlatlar babasız, analar evlatsız kaldı.
Yine bizler için şehit olanların ardından, bize sadece terörü lanetlemek kaldı. Oysa lanet ne acıları azaltıyor ne de kanı durduruyor.
Ama müttefiklerimiz evlere düşen bu kor ateşlere rağmen bölgeye silah, teçhizat göndermeye devam ediyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.