Son Güncelleme: Perşembe 08.06.2017
Yeni pazarlara yelken açılıyor
Akdeniz Tekstil ve Hammaddeleri İhracatçıları Birliği, 2017 yılının ilk beş ayında 384 milyon dolarlık ihracat rakamına ulaştı. ATHİB, 2016 yılına kıyasla yüzde 12’lik ihracat artışı yakaladı
TASARIM ÖNEMLİ
Özellikle yeni pazarlara ulaşılması konusunda mayıs ayında yaşanan gelişmelere de değinen Kıvanç, en büyük üç ihracat pazarından birinin mayıs ayında Tunus olduğunu ifade etti. Bunun yanında özellikle İran pazarında da hem miktar hem değer bakımından yüzde 60'lara ulaşan artışın bölge ihracatçısı ve Türkiye ihracatı bakımından oldukça önemli olduğunun söyledi. Tasarımın önemine dikkat çeken Kıvanç, yapılacak olan yeni projelerle bölgeyi adeta bir tasarım üssü haline getireceklerini açıkladı.
"MARKA OLDUK"
İhracat ile tasarım arasında güç birliği yapılarak arzu edilen seviyeye ulaştırılmasında ATHİB olarak sonuna kadar destek vereceklerinin altını çizen Kıvanç, 6 yıldır tasarım kültürünün bölgede yerleşebilmesi için Dokuma Kumaş Tasarım Yarışması'nı ATHİB olarak düzenlediklerini, yarışmanın artık bir marka olduğunu ve bölgedeki tasarım potansiyeli ile tasarımcıları buluşturduklarını kaydetti. Kıvanç, yarışmada önemli değişikliklere de imza atacaklarını belirtti.
EN SON HABERLER
- 1 Adana Şehir Hastanesi bölgenin ‘yüz akı’ oldu
- 2 Ekinci Solaris Projesi geleceği güvenle inşa ediyor
- 3 Denizler Group 67 yıllık birikim ile ekonomiye katkı sağlıyor
- 4 Zamanın tanığı bir büyük kule
- 5 2024 TÜİOSB’nin yılı olacak
- 6 Türk mutfağına en yakın Çin restoranı: Quick China
- 7 ERSİN RAMOĞLU: Çukurova’nın gücü
- 8 Adana’mıza 11 baraj ve 1 gölet kazandırdık
- 9 Yüreğir’e hizmet için yola çıktık
- 10 Yeşilyurt Grup yatırımlarını tüm hızıyla sürdürüyor