Maraş dondurması turizm elçisi gibi
Bir marka haline gelen Maraş dondurması, dünyanın dört bir yanına ulaşan pazar ağıyla Türkiye’nin turizm elçiliğini yapıyor
TANITIMA KATKI
MADO Yönetim Kurulu Üyesi Erdal Kanbur, ünü dünyaya yayılan dondurmanın adeta bir turizm sektörü haline geldiğini ve Türkiye'nin tanıtımına katkı sağladığını söyledi. Firma olarak dünyanın farklı ülkelerinde ciddi bir pazar ağlarının bulunduğunu ifade eden Kanbur, Türk ürünlerini dünya vatandaşlarına sunduklarını belirtti. Kanbur, Maraş dondurmasının marka değeriyle Türkiye'nin reklamının yapıldığını dile getirerek, şunları kaydetti: "Kahramanmaraş dondurması aynı zamanda Türkiye'nin reklamıdır. Türkiye'ye gelen bir insan bu ülkede dondurmanın meşhur olduğunu biliyor. Bizler de açılışlar için yurt dışına çıktığımızda orada da bunu görüyoruz. Dünyanın farklı ülkelerinde varız. Şu anda 5-6 ülkede yeni açılışlar yapıyoruz. Türk ürünlerinin dünya pazarlarında satılması bizi gururlandırıyor. İtalya'da bir mermerin üstünde Kahramanmaraş yazısına rastladım. Altında da 'tatlı ve dondurma burada yenir' yazıyor."
KENTİN SEMBOLÜ
Türk tatlı kültüründe önemli bir yeri olan dondurma, Kahramanmaraş'ın adıyla özdeşleşerek adeta sembolü haline geldi. Kahramanmaraşlı dondurma üreticileri ustalıklarıyla Kahramanmaraş'ın lezzetini dünyanın farklı ülkelerine ulaştırarak damakları tatlandırıyor. Türkiye ile özdeşleşen Maraş dondurması, firmalar aracılığıyla özellikle Çin başta olmak üzere Uzakdoğu'dan Arap yarımadasına ve Avrupa ülkelerine kadar ulaştırılıyor.
EN SON HABERLER
- 1 Adana Şehir Hastanesi bölgenin ‘yüz akı’ oldu
- 2 Ekinci Solaris Projesi geleceği güvenle inşa ediyor
- 3 Denizler Group 67 yıllık birikim ile ekonomiye katkı sağlıyor
- 4 Zamanın tanığı bir büyük kule
- 5 2024 TÜİOSB’nin yılı olacak
- 6 Türk mutfağına en yakın Çin restoranı: Quick China
- 7 ERSİN RAMOĞLU: Çukurova’nın gücü
- 8 Adana’mıza 11 baraj ve 1 gölet kazandırdık
- 9 Yüreğir’e hizmet için yola çıktık
- 10 Yeşilyurt Grup yatırımlarını tüm hızıyla sürdürüyor