Pazar 27.08.2017
Son Güncelleme: Çarşamba 27.09.2017

Kahramanmaraş Piazza’da kazançlı alışveriş zamanı

AÇILDIĞI günden bu yana alışverişin yanı sıra etkinlik ve kampanyalarıyla bölgenin cazibe merkezi haline gelen Kahramanmaraş Piazza, yaklaşan Kurban Bayramı için alışveriş yapmak isteyenlere bütçeleri yormayan indirim seçenekleri sunuyor. Kahramanmaraş'ın yanı sıra Gaziantep, Osmaniye, Adıyaman, Malatya ve Adana ile Hatay'ın İskenderun ilçesine de hitap eden Piazza AVM, 1 Eylül'de başlayacak olan Kurban Bayramı'nı kazandıran kampanyaları ile karşılıyor.
KAMPANYALI ÜRÜNLER
Hem alışveriş yapmak hem de nezih ve güvenli ortamda ailece ya da eş ve dostlarla hoşça vakit geçirmek isteyenlerin öncelikli tercihleri arasında yer alan Piazza AVM'de kadın ve erkek her yaş grubundan birey, ihtiyaç duyduğu tüm ürünlere indirimli fiyatlarla ulaşıyor. Kurban Bayramı'na sayılı günler kala, düzenledikleri kampanyalarla bütçeleri koruyan markalar, sezonun en trend ürünlerini, tüketicilere kaçırılmayacak fırsatlarla sunuyor. Bayram dolayısıyla yoğunluğun en fazla yaşandığı giyim, ayakkabı, kozmetik ve aksesuar mağazalarında yüzde 70'leri bulan indirimler, ziyaretçileri bekliyor. Kimi markalar misafirlerini "etiketin yarısı" kampanyası ile karşılarken, kimi markalar ise "yüzde 50'yi aşan indirimlere ek yüzde 20 indirim" ile "1 alana, 1 bedava" gibi seçenekler sunuyor. Kahramanmaraş Piazza Alışveriş ve Yaşam Merkezi, 160'a yakın yerli ve yabancı markayı bölge halkı ile buluşturuyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.