Cumartesi 02.09.2017

Çukurovalılar kendini çok mutlu hissediyor

TÜRKİYE İstatistik Kurumu (TÜİK) tarafından 'mutsuzların il nüfusuna oranı' kriterine göre yapılan 2016 yılı Yaşam Memnuniyeti Araştırması, Çukurova illerinde yaşayan insanların kendilerini genellikle 'mutlu' hissettiğinin ortaya koydu. Adana'da mutsuz insanların oranı yüzde 14,54 olarak açıklandı. Bu rakam bir başka ifadeyle Adanalıların yüzde 85,46'sının kendisini 'mutlu' hissettiğini gösteriyor.
EN ÇOK KAHRAMANMARAŞ
Çukurova bölgesinin en mutlu ilİ Kahramanmaraş oldu. Yüzde 8,55'inin mutsuz olduğu kentin yüzde 91,45'i kendisini mutlu hissediyor. Diğer illerin mutsuzluk oranları ise şöyle: Niğde 9,22, Hatay 11,73, Mersin 13,48, Gaziantep 13,67 ve Osmaniye 16,91. Bu illerde yaşayan mutlu insanların oranı ise, Niğde 90,78, Hatay 88,27, Mersin 13,48, Gaziantep 86,33 ve Osmaniye 83,09.
EVLİLER DAHA MUTLU
Araştırmada evli bireylerin, evli olmayanlara göre daha mutlu olduğu görüldü. Evli bireylerin yüzde 64,7'si mutlu iken evli olmayanlarda bu oran 53,5 olarak gerçekleşti. Mutluluk düzeyi cinsiyete göre incelendiğinde, evli kadınların yüzde 68,3, evli erkeklerin 60,8'inin mutlu olduğu anlaşıldı. Kendilerini en çok ailelerinin mutlu ettiğini ifade edenlerin oranı yüzde 70,2 olurken, bunu sırasıyla, yüzde 15,1 ile çocuklar, 4,7 ile eş, 3,6 ile anne/baba takip etti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.