Perşembe 21.09.2017

Eğitim kalitesini dünyaya tanıtacak

Çağ Üniversitesi, en büyük bibliyografik veritabanı Ideas- Repec’in 30 kritere göre yaptığı Avrupa sıralamasına girdi. Üniversitenin yeni hedefi, dünya sıralamasında zirveye çıkmak

Dünyanın en büyük bibliyografik veritabanı olan Ideas-Repec'in 30 ayrı kritere göre yaptığı Avrupa sıralamasında, Çağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, 121'inci oldu. Çağ Üniversitesi, Türkiye'den listeye giren üniversiteler sıralamasında ise 3. sırada yer aldı. Mütevelli Heyeti Başkanı Lütfi Bayboğan, elde edilen başarının Çağ ailesi için büyük gurur olduğunu söyledi. Bayboğan, "Çağ'ın eğitim kalitesini tüm dünyaya kanıtlamak istiyoruz" dedi.
'ENERJİ EKONOMİSİ'
Çağ Üniversitesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. İlhan Öztürk, aynı listede yayınlarına değer verilen akademisyenler arasında Avrupa'da 34'üncü, Türkiye'de ise 2. sırada yer aldı. Ideas-Repec verilerine göre, Çağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, dünyada "Enerji Ekonomisi" alanında bilimsel çalışma yapan kurumlar arasında 21'inci sırada yer alırken, aynı listede Prof. Dr. İlhan Öztürk ise, aynı alanda bilimsel çalışma yapan enerji iktisatçıları arasında 15'inci oldu. Türkiye Özel Okullar Derneği İstişare Kurulu Başkan Yardımcısı da olan Çağ Koleji Yönetim Kurulu Başkanı Gökhan Bayboğan ve ekibinin yoğun çalışmaları sonucu Çağ Koleji, uluslararası akreditasyon aldı ve dünyanın en prestijli kurumlarından Cambridge tarafından düzenlenen sınavlarda maksimum düzeyde başarı elde etti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.