Memnuniyet yüzde 90 ‘a ulaştı
SAĞLIK alanındaki son teknolojiye sahip cihazlarla dünya standartlarında hizmet veren Adana Şehir Hastanesi, hasta, refakatçi ve personel için çıkarılan yemeklere yüksek kalitede standart getirdi. Bu kapsamda, her 3 ayda bir anket yaparak, istek ve taleplerin değerlendirildiği uygulama, hastane yemeklerine karşı kamuoyunda var olan ön yargıları da yıktı. Son ankette, hasta ve hasta yakınlarının memnuniyet oranı yüzde 96,27, sağlık ve şirket çalışanları dahil genel ortalama memnuniyet oranı ise 87,93 olarak tespit edildi. Adana Şehir Hastanesi Destek ve Kalite Hizmetleri Müdürü Nuri Karslıoğlu, bin 550 yataklı ve yüzde 85 doluluk oranıyla hizmet veren hastanelerinde tedavi gören hastalar ve yakınlarına sunulan yemeklerin, büyük bir titizlik ve özenle hazırlandığını söyledi.
EN SON HABERLER
- 1 Adana Şehir Hastanesi bölgenin ‘yüz akı’ oldu
- 2 Ekinci Solaris Projesi geleceği güvenle inşa ediyor
- 3 Denizler Group 67 yıllık birikim ile ekonomiye katkı sağlıyor
- 4 Zamanın tanığı bir büyük kule
- 5 2024 TÜİOSB’nin yılı olacak
- 6 Türk mutfağına en yakın Çin restoranı: Quick China
- 7 ERSİN RAMOĞLU: Çukurova’nın gücü
- 8 Adana’mıza 11 baraj ve 1 gölet kazandırdık
- 9 Yüreğir’e hizmet için yola çıktık
- 10 Yeşilyurt Grup yatırımlarını tüm hızıyla sürdürüyor