Pazar 17.03.2019

Biraz empati yapsak hiçbir şey kaybetmeyiz

Makbule Nur Kurtul’un kitabının ön sözünde “Neden kendi olmaktan korkar bir insan. Eksiklikten mi yoksa kin ne der düşüncesinden mi? İkisi de olmamalı. Biz kendimiz olmayı öz güven olarak kodluyoruz. Yanımızdakiler mutsuzken mutlu muyuz? Mutlaka tanımamız mı lazım yakından onca şehit ailesinin acısını tanıklık etmek için? Sıkıntılarımızın paylaşılıp öğütülmesi gerekmez mi?...” diyor.

Koç Üniversitesi Endüstri mühendisliği bölümü mezunu olan Makbule Nur Kurtul toplumda her geçen gün biraz daha kaybolduğuna inandığı hoşgörü, empati yapma yeteneği ve düşüncesi ile toplum içindeki sosyal baskılarının son bulmasını için adına 'Son baskı' dediği bir kitap yazdı. Tekstil – enerji – otomotiv - tarım ve hidro elektrik alanlarında faaliyet gösteren merkezi Kahramanmaraş'ta bulunan ISKUR Grup'un ARGE Genel Müdürü olarak görev yapan Makbule Nur Kurtul, 9 yaşından beri merak sardığı kitap yazma hayalini sonunda gerçekleştirdi. Makbule Nur Kurtul gerek İstanbul'da okuduğu yıllarda, gerekse iş hayatında karşılaştığı, "Kim ne der?" duygusu, hayır işlerinde bir ezbere bağlanmışlık, bilgi ve becerinin önüne geçmiş bir sıfat tanımlarıyla günlük yaşantılarında ön plana çıkardığı tasvip etmediği alışkanlıklarına söyleme istediklerini kitapta bir araya getirdiğini söyledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.