Pazartesi 13.05.2019

AB Modern ‘Sınıf ve Modern Eğitim Çalıştayı’ Adana’da yapıldı

Avrupa Birliği'nin Erasmus+ proje grubunda yer alan ve ICT teknolojilerini kullanarak geleneksel eğitim yöntemlerine alternatif sunulması üzerine düzenlenen "Modern Sınıflar ve Modern Eğitim Sistemi" başlıklı çalıştay, Adana'da 5 ülkenin katılımıyla düzenlendi. İkinci uluslararası son toplantının düzenlendiği çalıştaya Türkiye'yi temsilen Kasım Sacide Ener Ortaokulu ev sahibi olarak katıldı. Slovenya'nın koordinatörlüğünde yapılan çalıştaya Yunanistan, Romanya, ve İtalya'dan da eğitimciler katıldı. "İyi Örneklerin Değişimi" hedefiyle yola çıkan Avrupalı beş eğitim kurumu, matematik, edebiyat din kültürü ve ahlak bilgisi derslerinde oluşturdukları ders planlarıyla Kahoot, Prezi, Voki, Animato gibi çeşitli ICT araçlarını kullanıp elde ettikleri kazanımları daha sonra öğrencileri ve çevreleriyle paylaşacaklar. Proje, 8-14 yaş öğrencileri arasında modern tekniklerle geleneksel ders anlatım yöntemlerine alternatif oluşturmayı amaçlıyor. Proje ayrıca çocukların yaratıcılık, empati, güven, saygı gibi davranış ve duyguları ile farklı kültürlere olan ilgisinin gelişmesine de yardımcı oluyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.