Perşembe 11.07.2019

‘Şeffaflık’ sözü havada kaldı

Geçtiğimiz ay meclis toplantılarını "Daha şeffaf" olacak diyerek sosyal medya üzerinden canlı yayınlamaya başlayan CHP'li büyükşehir belediyesi bu ayın iki oturumunu teknik arızadan dolayı yayınlayamadı. Bu durum başta meclis üyeleri olmak üzere sosyal medyada büyük tepkilere neden oldu. Almanya'da tatilde olduğu için Haziran ayının 4'üncü oturumuna yetişen CHP'li başkan Zeydan Karalar'ın yine yurt dışında bulunması ve Temmuz ayının ilk iki oturuma katılmaması da tepki çekti. Adana'da birçok billboardlara meclisin canlı yayını ile ilgili yayınlar yapıldığını ve bunun için büyük reklam bütçesiyle Adanalılara duyurulduğunu ifade eden Ozan Gülaçtı, "Meclis üyeleri olarak bizler de durumdan memnunduk. Çünkü burada olan biteni Adanalılar bilmeli. Çünkü biz onların temsilcileriyiz. Onların hakkını savunmak için varız. Ancak iki gündür yayınlanmıyor. Teknik bir aksaklık varsa o reklama harcanan para ile arıza giderilmeli. Zeydan başkan yok diye yayınlanmıyorsa ona de diyecek bir şey yok" dedi. Bu arada işçi kıyımına Cumhur İttifak'ının Yumurtalık Belediye Başkanı Türkeş Filik de tepki gösterdi. Filik, Yumurtalık belediyesinde 23 işçinin çıkışının verildiğini ifade ederek, "İşçi çıkarırken ayrım yapıyorsunuz. Hiç mi Allah'tan korkmadınız? Partizanlık yapmayın, ben bugüne kadar bir kişi bile çıkarmadım. Gerçekten çıkarılan işçiler adam gibi çalışıyorlardı. İşe aldığım kişi bana ihanet etti ama ben yine çıkarmadım" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.