Salı 03.09.2019

Çukurova Üniversitesi’nin proje başvurusu kabul edildi

2019 dönemi Program Ülkeleri ile Ortak Ülkeler arasında Yükseköğretim Öğrenci ve Personel Hareketliliği faaliyetleri (Erasmus+ KA107) kapsamında sunulan proje tekliflerinin değerlendirme süreci sonucunda Çukurova Üniversitesi (ÇÜ) Diş İlişkiler Ofisi Erasmus Koordinatörlüğü tarafından başvurusu yapılan KA107 projesi kabul edildi. Türkiye Ulusal Ajansına yapılan 98 proje teklifi arasında en başarılı projeler arasında yer almayı başaran Çukurova Üniversitesi, en büyük bütçe alan üçüncü üniversite oldu. 2017 ve 2018 projeleriyle Arnavutluk, Kosova, Bosna Hersek, Tunus, Endonezya ve Kırgızistan'daki dokuz üniversite ile değişim faaliyetleri gerçekleştiren Çukurova Üniversitesinin yeni dönemde ortak üniversite sayısı 18'e yükseldi. 2019-2021 akademik dönemlerini kapsayacak olan projede Arnavutluk, Kosova, Bosna Hersek, Tunus, Endonezya, Malezya, Uganda, Güney Kore, Meksika, Rusya ve Gürcistan'da bulunan ortak üniversitelerle akademik değişim başlayacağı bildirildi. 2019 KA107 Projesinin kapsadığı alanlar ise şu şekilde sıralandı: İşletme, İktisat, Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler, Ziraat, Biyoteknoloji, İngiliz Dili Eğitimi & Alman Dili Eğitimi, Türkçe Eğitimi, Okul Öncesi Öğretmenliği, Mühendislik, Tıp, Gıda, Çevre ve Sağlık Bilimleri.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.