Salı 15.10.2019

Gaziantep 2 milyon turist hedefliyor

KÜLTÜREL ve tarihi zenginliklerinin yanı sıra gastronomisiyle dikkati çeken Gaziantep'te bu yıl turist sayısının 2 milyonu geçmesi bekleniyor. Son yıllarda bölge turizminin lokomotifi olan ve geçen yıl yaklaşık 1,3 milyondan fazla yerli ve yabancı turisti ağırlayan Gaziantep, bu yıl da hareketli bir sezon geçiriyor. Ziyaretçi sayısı giderek artan kentte, yıl sonunda 2 milyon turist hedefinin aşılması bekleniyor. TÜRSAB GAP Bölge Temsil Kurulu Başkanı Soner Bacaksız, Gaziantep ve bölgenin, özellikle bu aylarda gezilmesi gereken yerlerin başında geldiğini söyledi. Bacaksız, geçen yıl Gaziantep ve bölgede yaklaşık 1,3 milyonun üzerinde ziyaretçi ağırladıklarını ifade etti. Bacaksız, "Bu sayı yüzde 30 artmış durumda. 2019 sonunda hedefimiz 2 milyonun üzerine çıkmak. Bu konuda da bölge olarak elimizden geldiği kadar gayret ediyoruz, çalışmalarımızı bu yönde ilerletiyoruz. Sonuç olarak bu sene 2 milyonu aşacağız" dedi. Bacaksız, yurt dışından da kente yoğun ilgi olduğunu, ilerleyen günlerde başta Çin'den olmak üzere çok sayıda yabancı turisti ağırlayacaklarını bildirdi. Bacaksız, Barış Pınarı Harekatı'nın 9 Ekim'de başladığını hatırlattı. Kent dışından gelecek misafirlerin herhangi kaygı duymasına gerek olmadığına işaret eden Bacaksız, "Burada normal, günlük yaşantımıza devam ediyoruz. Yapılan harekat Suriye'nin kuzeyinde, sınır ötesinde, ülkemizin sınır güvenliği için yapılan bir operasyondur" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.