Salı 29.09.2020

Araştırma görevlisi Khamis, projesiyle FIP tarafından burs kazandı

YAKIN Doğu Üniversitesi Eczacılık Fakültesi, Klinik Eczacılık Anabilim Dalı doktora öğrencisi ve araştırma görevlilerinden Sarah Khamis, "Kovid-19 sürecinde, simüle edilmiş sürekli mesleki gelişim derslerinin eczacılık öğrencilerinin ruh ve beden sağlığını korumada etkisi başlıklı araştırma projesi önerisiyle, Uluslararası Eczacılık Federasyonu (FIP) tarafından burs kazandı. Sürekli Mesleki Gelişim Simülasyon Dersi, 2020-2021 akademik yılı boyunca Yakın Doğu Üniversitesi Eczacılık Fakültesi 5. sınıf öğrencilerinden bir gruba interaktif bir oryantasyon dersi olarak verilecek. Ruh sağlığı konusunda uzman bir kişi ile sürekli mesleki gelişim becerileri geliştirilmesi konusunda eğitimli bir kişi tarafından yürütülecek dersin öğrenciler üzerindeki etkililiği, öğrencilerin stajları sırasında gözlemlenecek. Çalışmanın başlangıcında ve sonunda öğrencilere validasyonu yapılmış anket ve ölçekler uygulanacak. Sürekli mesleki gelişim simülasyon dersi, öğrencilere ruh ve beden sağlıklarını koruma konusundaki becerilerini geliştirme ve uygulama konusunda fırsat sağlayacak ve onları sürekli mesleki gelişime hazırlayacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.