Sunar’ın markaları 100’ün üzerinde ülkede
TURQUALITY MARKA TEŞVİK PROGRAMI
Yıllık 1 milyon ton hububat ve yağlı tohum işleyen Sunar'ın, ürettiği katma değeri yüksek ürünler sayesinde Uzakdoğu'dan Amerika'ya kadar dünyanın çeşitli bölgelerindeki pazarlarda küresel ölçekteki oyuncularla rekabet halinde olduğuna dikkat çeken Özkan, "Sunar şirketleri Türkiye'nin nişasta, glikoz ve mısır yağı ihracatında önemli aktörlerden biri. Sunar, Türk malı kalitesini dünyaya tanıtmak, markasının yurtdışında pazar payını artırmak üzere Ticaret Bakanlığı desteğiyle Turquality- Marka Teşvik Programı'na, ciddi bir denetim sürecinin sonunda dahil oldu" diye konuştu.
'HÜNER' MARKAMIZ RAFLARDA
Sunar Şirketler Grubu'nun sektöründe lider marka olan 'Hüner'le yeni bir hamle yaptığını belirten Özkan, "Türkiye'de lezzet ustası olan herkesin yakından tanıdığı Hüner, ayçiçek yağı, mısır yağı ve un ürün gamıyla hızlı tüketim ürünleri pazarında yerini aldı. Mutfak profesyonellerine özel markamız 'Hüner Profesyonel'le de ayçiçek yağı, mısır yağı ürünlerimizle ev dışı tüketim kanalında 'Usta İşi' lezzetlerin sırrı olmaya devam ediyoruz" dedi.
EN SON HABERLER
- 1 Adana Şehir Hastanesi bölgenin ‘yüz akı’ oldu
- 2 Ekinci Solaris Projesi geleceği güvenle inşa ediyor
- 3 Denizler Group 67 yıllık birikim ile ekonomiye katkı sağlıyor
- 4 Zamanın tanığı bir büyük kule
- 5 2024 TÜİOSB’nin yılı olacak
- 6 Türk mutfağına en yakın Çin restoranı: Quick China
- 7 ERSİN RAMOĞLU: Çukurova’nın gücü
- 8 Adana’mıza 11 baraj ve 1 gölet kazandırdık
- 9 Yüreğir’e hizmet için yola çıktık
- 10 Yeşilyurt Grup yatırımlarını tüm hızıyla sürdürüyor