Çeyrek asrı aşkın süredir tasarımları ile Türkiye sınırlarını aşarak dünya pazarının önemli oyuncularından biri olan Turkuaz Seramik, yurt içinde ve yurt dışında 'Cerastyle' markası ile sektördeki yerini koruyor. Lavabodan klozete, pisuardan farklı tipteki armatürlere kadar seramiğin her alanında üretim gerçekleştiren firma, bunun yanı sıra engelli aksesuarları, çelik örgülü bağlantı hortumları, batarya ve ara musluklar gibi tamamlayıcı ürünlerin satışını da yapıyor. İncesu ve Kayseri Organize Sanayi Bölgesi'ndeki iki fabrikasında yıllık 3 milyon adet vitrifiye üretim kapasitesine sahip olan Turkuaz Seramik, ürünlerinin yüzde 60'ını iç, yüzde 40'ını da dış pazara sunuyor. Halen 'Cerastyle' markalı ürünleri ile 60 ülkeye ihracat yaptıklarını belirten Turkuaz Seramik Yönetim Kurulu Başkanı Abidin Özkaya, pazarlarının arasına ABD'yi de eklediklerini söyledi. Marka ve imaj alanında iddialı olduklarını belirten Özkaya, 'Cerastyle' markası ile dünya vitrifiye pazarında boy gösteren Turkuaz Seramik için ihracatın önemli olduğuna dikkat çekti. Yurt dışı pazarları hakkında da bilgi veren Özkaya, "Başta Avrupa olmak üzere pek çok ülkeye ihracat gerçekleştiriyoruz. Pazarlarımız arasına ABD'yi de ekledik ve 60 ülkede markamızla tanınır hale geldik. İç ve dış piyasadaki satışlarımızın da yüzde 50 olması yönünde çalışıyoruz. Yurt dışında markalaşma ve mağazalaşma yatırımlarımıza da hızlı bir şekilde devam ediyoruz. Türkiye pazarında ise 208 satış noktasında ürünlerimizi toptan ve perakende olarak müşterilerimizin beğenisine sunuyoruz. Dengeli büyümeyi tercih ediyoruz. Yurt dışında Almanya, İtalya, İngiltere, Libya, Tunus, Cezayir, Ukrayna, Irak, Ürdün, İsrail, Kosova ve Bulgaristan'da mağazalarımız var.