Ferrari Anadolu'da zengin müşteri avına çıktı

Satışlarının yüzde 80'ini İstanbul'da gerçekleştiren FerMas, Anadolu'daki zengin müşterileri keşfetti. FerMas, Anadolu'ya gidince Ferrari ve Maserati'nin İstanbul satışları arttı

Ferrari ve Maserati'nin Türkiye distribütörü FerMas, Anadolu'da zengin müşteri avına çıktı. Fermas, Anadolu'da gerçekleştirdiği roadshow'larla potansiyel müşterilere ulaşıp, satış bağlantısı yapıyor. 2006'dan beri yaptıkları roadshow'ların rotasını bu yıl Anadolu'ya çevirdiklerini söyleyen Fermas Genel Müdürü Orhan Ülgür, Türkiye'de 400-450 bin euroluk otomobilleri satın alabilecek çok değişik bilinmeyen ulaşılması gereken bir kitle olduğunu ifade etti. Bu yıl Adana, Gaziantep, Hatay, Mersin, Ankara ve İzmir'de roadshow düzenlediklerini belirten Ülgür, önümüzdeki günlerde Bursa, Aydın ve Denizli gibi potansiyel kentlere gideceklerini kaydetti. Ülgür, şöyle konuştu: "Sürekli takip ettiğimiz 3 bin kişilik bir datamız var. Bu kişileri hayat tarzları, zevkleri, tercihlerine göre inceleyip kişiye göre pazarlama aktiviteleri yapıyoruz. Ancak, bununla yetinmeyip yeni müşteri potansiyeli de yaratıyoruz. Anadolu'da yaptığımız aktivitelerde inanılmaz pozitif tepkiler aldık. Çok yeni ulaşılmamış bir hedef kitleyle bir araya geldik. Umduğumuzun üstünde satış yaptık. Ama en önemlisi markalarımızı yeni potansiyel müşterilerle bir araya getirdik ve yeni potansiyeller yarattık."

SATIŞLARIN YÜZDE 20'Sİ İSTANBUL DIŞINDA
Dört yılda 200'den fazla araç sattıklarını, bu rakamın önceki ortalamalara göre 10 kat fazla olduğunu kaydeden Ülgür, satışların ağırlığının İstanbul'da olduğunu, ancak Anadolu'daki satışların da her geçen gün arttığını söyledi. Ülgür, bu yıl sonunda satışların yüzde 80'inin İstanbul, yüzde 20'sinin ise Anadolu'da gerçekleştiğini söyledi.

BİZE ULAŞIN