Aslanlı logosunu yenileyen ve yeni bir marka projesi başlatan Peugeot, ürün atağına kalktı. Peugeot, 2010 ve 2012 arasında tüm dünyada 14 yeni modeli satışa sunacak. Bugün dünya otomobil markaları sıralamasında 10'uncu sırada yer alan Peugeot, 2015 yılına kadar üç basamak yükselmeyi hedefliyor. Şirket bu hedefine ulaşabilmek için geniş hacimli araçlar segmentine girmeyi, seri dışı ürünler yaratmayı ve uluslararası pazarlara yönelik bir ürün gamı geliştirmeyi planlıyor. Peugeot 2010'dan itibaren iOn ve scooter e-vivacity ile elektrikli araçlar, 2011'den itibaren 3008 ile dizel hibrid e-HDi, 2011'den itibaren bütün dizel ürün gamında mikro-hibrid, 2012'de şarj edilebilir dizel hibrid gibi yeni teknolojilere yatırım yapıyor.