Pazartesi 22.01.2018 00:00
Son Güncelleme: Salı 23.01.2018 12:21

Peugeot vites yükseltiyor

Peugeot Türkiye Genel Müdürü İbrahim Anaç, marka olarak gelecek dönemde pazar paylarını her yıl bir puan artırmayı hedeflediklerini belirterek, "2021 yılına kadar yüzde 8 pazar payı elde etmeyi, 87 bin satışla ilk 5 markadan biri olmayı ve ithal markalar arasında ikinci sıraya yerleşmeyi planlıyoruz." dedi.

İbrahim Anaç, Peugeot Türkiye'nin 2017 değerlendirmesi ve gelecek beklentilerinin paylaşıldığı toplantıda, PSA Grubu'nun 2017'de bir önceki yıla göre yüzde 15,4 artışla 3 milyon 632 bin 642 araç satışı gerçekleştirerek bir rekora imza attığını söyledi.

Anaç, geçen yıl yüzde 23,2 artışla 2 milyon 378 bin araç satılan Avrupa'nın, grubun en büyük pazarları arasında yerini koruduğunu bildirdi.

PSA Grubu'nun, 2016'da açıkladığı "Push to Pass" stratejisinin ilk yılında elde ettiği rekor kar ve ticari başarının 2017'de de devam ettiğini anlatan Anaç, organik karlı büyüme, müşteri odaklı yaklaşım ve mobilite sağlayıcı çözümler gibi ana hedeflere dayanan bu planın, grubun sürdürülebilir performansında çıtayı yükselttiğini dile getirdi.

Bu plan kapsamında 2016-2018 döneminde ortalama yüzde 4, 2021 yılına kadar ise yüzde 6 operasyonel karlılık hedeflendiğini belirten Anaç, ayrıca 2015 ile kıyaslandığında 2018 yılına kadar yüzde 10, 2021 yılına kadar da yüzde 15 gelir artışı öngördüğünü aktardı.

Anaç, PSA Grubu'nun güçlü gelişimi ve büyüme stratejisinin yüksek kalitede ürün ve hizmetler, zenginleştirilmiş ürün planı ve teknolojik liderlik olmak üzere 3 ana temele dayandığını belirterek, şunları kaydetti:

"Grup olarak 2018 yılına kadar müşteri memnuniyeti ve ürün kalitesinde ilk 3'te, 2021'de ise en üst sırada yer almayı hedefliyoruz. 2021 yılına kadar 26'sı otomobil, 8'i hafif ticari araç olmak üzere 34 yeni modelin lansmanını yapacağız. SCR ve PureTech gibi teknolojilerimiz, motorlarımızı emisyon konusunda en iddialı hale getirmiş durumda. Plug-in hibrit ve elektrikli otomobil atılımımız var. Önümüzdeki 2 sene içinde bu araçları ürün gamımızda göreceğiz. Ayrıca internet bağlantılı ve otonom sürüş özelliğine sahip otomobilleri içeren ileri teknolojilerimizle de iddialıyız."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.