Yatmadan iki saat önce egzersiz yapan, iyi uyur!

Enerjinizi artırmak için
Egzersizler:

Yoga, pilates, stretching. Yoga veya pilates tüm vücuda kısa süreli enerji veren oksijeni sağlarlar. Esneme egzersizleri de kan dolaşımını hızlandırır.

İpucu:
Her kas grubunu ayrı ayrı çalıştırmak kadınların vücutlarındaki testosteron seviyesini yükseltir. Bu nedenle güçlü kaslara ve libidoya sahip olurlar.

Huzursuz vücudu rahatlatmak için
Egzersizler:

Dövüş sanatları, boks. Tae bo, kickboxing, dövüş sanatları ya da kum torbası içeren her çeşit sporu deneyebilirsiniz.

İpucu:
Spor yaparken bağırırsanız, harcadığınız enerji miktarı artar.

Daha iyi bir uyku için
Egzersizler:
Önemli
olan tek şey egzersizi ne zaman yaptığınızdır. Uyku problemi yaşıyorsanız, mutlaka gece yatmadan iki saat önce egzersiz yapın.

İpucu:
Eğer yoğun çalışıyorsanız, bunu 4 saate çıkarın.
BİZE ULAŞIN