Açlık krizlerini önlemenin 10 etkili yolu

Açlık krizlerini önlemenin 10 etkili yolu

  • Sağlık
  • Pazartesi 25.09.2017 10:40

Sofradan henüz iki saat önce kalkmanıza rağmen kendinizi aniden buzdolabı önünde mi buluyorsunuz? Açlığınızı ancak tatlılar ve karbonhidrat ağırlıklı beslenerek mi giderebiliyorsunuz? Aniden bastıran yeme isteği karşısında tabağınızı hızla bitirme ihtiyacı mı hissediyorsunuz? Siz de pek çok kişinin ortak derdi olan "açlık krizlerine" yakalanıyorsanız, bu şikayetlerinizin altında neden, hatalı beslenmeniz sonucu kan şekerinizdeki dalgalanmalar olabilir. Beslenme ve Diyet Uzmanı Özge Güneş, kan şekerinin aniden düşmesi sonucunda kriz halinde yemek yeme, özellikle de tatlı yeme isteği ortaya çıktığına dikkat çekerek, "Kandaki glukoz miktarı düşen kişilerde beynin belirli bölgesine sinyaller yollanıyor ve kişi kendini yemek yeme isteğiyle buluyor.

BİZE ULAŞIN