Apple Watch iletişimde farklı yollar sunuyor!

Apple Watch, akıllı saat pazarında yükselişe geçmiş görünüyor. Son raporlara göre Apple, ilk saatinden bu yana pazar payını da arttırdı. Şirket bununla birlikte Apple Watch'un belirli özelliklerini özel günler için öne çıkaran bir strateji izliyor.

Yayınlanan son raporlara göre Apple, 2017'de 18 milyon akıllı saat sevkiyatı gerçekleşti ve satışların yaklaşık yarısı 4. çeyrekte yapıldı. Cupertino merkezli şirketin son çeyrekte sattığı akıllı saat rakamı ise 8 milyon oldu. Bu rakam ise bir üreticinin tek çeyrekte sattığı en yüksek giyilebilir cihaz rakamı oldu.

Apple Watch hayatını kurtardı

DIGITAL TOUCH ÖZELLİĞİ

Apple bir yandan akıllı saat pazarında payını yükseltirken, diğer yandan özel stratejiler izlemeye devam ediyor. Ürünlerinin belirli özelliklerini özel günler için vurguluyor. Bunun son örneği ise 14 Şubat Sevgililer Günü oldu. Apple, 14 Şubat için Apple Watch'un Digital Touch özelliğini ön plana çıkardı. Şirket yaptığı açıklamada, kullanıcıların sevdikleri kişilere Apple Watch ile özel çizimler gönderebileceğini, kalp atışlarını da gönderek nasıl hissettiklerini gösterebileceklerini belirtti.

Apple Watch Series 3, akıllı aktivite koçluğu, gelişmiş kalp atış hızı uygulaması, kullanıcıların doğrudan bileklerinden erişebileceği favori çalma listesi, yerleşik altimetre, daha duyarlı Siri deneyimi gibi özellikler sunuyor.

Apple Watch Series 3 antrenmanlarınızı takip edebiliyor

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.