Apple Watch iletişimde farklı yollar sunuyor!
Apple Watch, akıllı saat pazarında yükselişe geçmiş görünüyor. Son raporlara göre Apple, ilk saatinden bu yana pazar payını da arttırdı. Şirket bununla birlikte Apple Watch'un belirli özelliklerini özel günler için öne çıkaran bir strateji izliyor.
Yayınlanan son raporlara göre Apple, 2017'de 18 milyon akıllı saat sevkiyatı gerçekleşti ve satışların yaklaşık yarısı 4. çeyrekte yapıldı. Cupertino merkezli şirketin son çeyrekte sattığı akıllı saat rakamı ise 8 milyon oldu. Bu rakam ise bir üreticinin tek çeyrekte sattığı en yüksek giyilebilir cihaz rakamı oldu.
DIGITAL TOUCH ÖZELLİĞİ
Apple bir yandan akıllı saat pazarında payını yükseltirken, diğer yandan özel stratejiler izlemeye devam ediyor. Ürünlerinin belirli özelliklerini özel günler için vurguluyor. Bunun son örneği ise 14 Şubat Sevgililer Günü oldu. Apple, 14 Şubat için Apple Watch'un Digital Touch özelliğini ön plana çıkardı. Şirket yaptığı açıklamada, kullanıcıların sevdikleri kişilere Apple Watch ile özel çizimler gönderebileceğini, kalp atışlarını da gönderek nasıl hissettiklerini gösterebileceklerini belirtti.
Apple Watch Series 3, akıllı aktivite koçluğu, gelişmiş kalp atış hızı uygulaması, kullanıcıların doğrudan bileklerinden erişebileceği favori çalma listesi, yerleşik altimetre, daha duyarlı Siri deneyimi gibi özellikler sunuyor.
EN SON HABERLER
- 1 22 projenin açılışı gerçekleştirildi
- 2 TEKNOFEST Girişim Programı 3. Dönemi Başlıyor: Teknolojiye İz Bırak, Geleceği Sen Yaz!
- 3 Türk Telekom'un Net Insight ile geliştirdiği senkronizasyonu çözümü ITU-T'de
- 4 TEKNOFEST’te teknoloji yarışmalarına başvurular için son gün 20 Şubat
- 5 5G ve 6G teknolojileri akıllı şehirlerin geleceğini şekillendirecek
- 6 Türk oyun sektörü globale taşınıyor
- 7 Apple "Korkunç Hızlı" tanıtımını cadılar bayramında yapmayı planlıyor
- 8 KEMANKEŞ ilk atış testini başarıyla geçti
- 9 Öğrencilerin ürettiği BİRGÜL roketi TEKNOFEST finalinde
- 10 Rektör Prof. Dr. Yücel Oğurlu’dan TEKNOFEST finalistlerine teşekkür