Cumartesi 10.03.2018 00:00
Son Güncelleme: Cumartesi 10.03.2018 12:33

Apple'dan ucuz HomePod geliyor!

HomePod kısa süre önce piyasaya sürüldü. Böylece Cupertino merkezli şirket akıllı hoparlör pazarına giriş yapmış oldu. Ancak Apple'ın zorlu rakipleri var. Şimdi ise yeni bir rapor, Apple'ın ucuz HomePod modeli ile rekabette öne geçmeyi planladığını iddia ediyor. Söz konusu cüzdan dostu HomePod ne kadar olacak? Özellikleri nedir?

Akıllı hoparlör pazarı gün geçtikçe biraz daha büyüyor. Bununla birlikte pazara farklı isimler giriyor, bu isimlerden biri ise Apple oldu. Biliyorsunuz, kısa süre önce Apple ilk akıllı hoparlörü olan HomePod'u satışa çıkardı. Analistlere göre Apple, sadece HomePod ile sınırlı kalmayacak.

iPhone'ların şarjı değişecek mi?

Analistlerin öngörü raporuna göre Cupertino merkezli şirket daha ucuz HomePod modelini bu sene içinde piyasaya sürebilir. Analistler, Apple'ın bu şekilde Amazon ve Google ile daha sıkı bir rekabete gireceğini düşünüyor.

RAKİPLERİ DAHA UCUZ

Mevcut HomePod'un fiyatı 349 dolar. Bununla birlikte Amazon Echo 100 dolar, Google Home ise 129 fiyat etiketine sahip. Kaynaklar, Apple'ın fiyatı ve ayrıca sadece kendi ekosisteminde çalışan HomePod ile belirli bir kitleye hitap ettiğini belirtiyor. Ancak ucuz bir HomePod modelinin ise satışları artırabileceğini ileri sürüyorlar.

HomePod Mini ismiyle çıkacağı tahmin edilen yeni akıllı hoparlörün fiyat olarak 150-200 dolar fiyata sahip olacağı öngörülüyor.

iPhone X'teki "Çağrı" sorunu devam ediyor

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.