MediaCat dergisi ile Ipsos KMG işbirliğiyle bu yıl ikinci kez yapılan En Samimi Markalar araştırmasının sonuçlarına göre, tüketici nezdinde en samimi cep telefonu markası Nokia oldu. En Samimi Markalar araştırması, markaların tüketicilerle duygusal bağ kurmasının şart olduğu dünyamızda hangi markaların samimi iletişimde daha başarılı olduğunu ortaya çıkarmak amacıyla gerçekleştiriliyor.
Araştırmada Nokia, cep telefonları kategorisinde rakiplerine açık ara fark atarak yüzde 55 oranla en samimi bulunan marka oldu.
Nokia Türkiye Pazarlama Direktörü Sertaç Şener, Nokia'nın Türk tüketicilerle açık, içten ve duygusal bir bağa sahip olduğunu belirterek, en samimi bulunan cep telefonu markası seçilmelerinde bu güçlü bağın önemli rol oynadığını söyledi. Şener şunları ekledi: "Tüketicilerin zihinlerinde marka algısı yaratmak oldukça bir uzun bir yolculuk. Oluşan marka sadakatini korumak ise rekabetçi ortamda bir hayli emek gerektiriyor. En Samimi Markalar araştırmasında cep telefonu kategorisinde açık ara farkla birinci seçilmemizin yanı sıra 'Lovemarks' araştırmasının sonuçlarında 5 yıldır en sevilen marka seçilmemiz, tüketicilerle uzun vadeli, etkili, samimi ve sürekli iletişim kurmamızın sonucudur. Nokia markasına gösterdikleri sevgi için kullancılarımıza birkez daha çok teşekkür ederiz."