EMRE AKÖZ

Sponsorlar köpürüyor

Geçen gün ne dedik: "Milli Takım'a trilyonlar ödeyen sponsorlar dişlerini gıcırdatıyordur. Çünkü başarı da yok, imaj da!"
Gelelim haberlere:
1) 1.9 milyon dolar vererek Milli Takım'ı destekleyen İş Bankası, aralıkta bitecek olan sponsorluk sözleşmesini yenilemeyi düşünmüyormuş (<ı>Akşam, <ı>24 <ı>Kasım).
2) Milli Takım'ın ana sponsoru Turkcell'in Genel Müdürü Muzaffer Akpınar: "Biz Turkcell olarak sporda etik kurallara bakarız. Sağı solu kırarak netice arayana da prim vermeyiz" (<ı>Hürriyet <ı>24 <ı>Kasım).
Mesela kozmetik firmaları nasıl adı skandallara filan karışan mankenlerle, fotomodellerle çalışmıyorsa... Nasıl dizi yapımcıları davranışlarına özen göstermeyen oyuncuların mukavelelerini feshediyorsa... Diğer alanlar için de bu bağlantı geçerli.
Hiçbir şirket adının kavgacılarla, kışkırtıcılarla, külhanbeyleriyle birlikte anılmasını istemez.
Bazıları hâlâ İsviçre maçı öncesindeki, sırasındaki ve sonrasındaki olayların vahametini kavramış değil.
Hâlâ olayı ve onun kara kahramanlarını; yenmek-yenilmek, başarmak-başaramamak, dost-düşman gibi kavramlarla algılamayı sürdürüyorlar. Ama öğrenecekler.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.