YAVUZ DONAT

Özkaymak böyle dedi

KEMALİYE (ERZİNCAN)
Konya nire, Kemaliye nire? Aradaki mesafe yüzlerce kilometre.
İsmi "Konya ile özdeşleşmiş" Rahim Özkaymak'la Kemaliye'de karşılaştık.
"Kemaliye (Eğin) Uluslararası Kültür ve Doğa Sporları Şenliği"ne gelmişti.
***
Özkaymaklar Konya'nın "köklü ailelerinden." Dededen "nakliyeciler."
"At arabacılığı" ile başlamışlar.
"Kamyonculukla" devam etmişler.
Şimdi Türkiye'nin "en büyük otobüs filolarından birine" sahipler.
***
Özkaymaklar "madencilik sektöründe de" varlar.
"Otomotivde" varlar.
"Turizmde" varlar. Antalya'da 5, Konya'da 2 otele sahipler.
***
- Rahim bey otobüsler nasıl?.. Dolu mu?
- Doluluk oranı düşük... 1960'tan bu yana otobüs işletiyoruz, en düşük dönem bu dönem.
- Rahim bey ne oldu da işler yavaşladı?
Rahim Özkaymak:
- Şu anda bir kriz var... Yok derlerse de inanma... Krizin ortasındayız.
- Herkes kriz derinleşir mi diye korkuyor.
- Türkiye'nin sorunu, Konya'nın da sorunu... Yani istikrar.
- Çok kişi şunu düşünüyor: Acaba yatırım yapsam mı, yoksa beklesem mi?
- Bu durum yabancıyı da etkiliyor... Yabancı sermaye gelişi duruyor.
***
- Rahim bey durgunluk ne zaman başladı?
- Bir süredir vardı... Ama böyle değildi... Kapatma davası ile birlikte her şey durdu.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.