YAVUZ DONAT

Seçimi bırak, fuara bak

Alman medyasında dün "seçim haberleri" ikinci plana düştü.
"Frankfurt-Otomobil Fuarı'nın açılışı" birinci plana çıktı.
"Gelecek pazar" seçim var. Ama "fuar bir anda seçimi gölgeledi."

***

Frankfurt'ta "2 yılda bir" otomobil fuarı açılıyor. Açılışı "mutlaka Başbakan yapıyor." Bu yıl katılan firma sayısı "780." Bütün dünyadan. "Ana sanayi" ve "yan sanayi" kuruluşları.
***

Dün de yazdık, otomotiv sanayii "elektrikli otomobillere" önem veriyor.
Mercedes "saatte 200 kilometre hız yapan, elektrikli otomobilini" tanıttı.
***

Batı Avrupa'da, 2010'da "her 5 otomobilden biri" elektrikle çalışacak.
***

Başbakan Merkel "seçim çalışmasına mola verip" fuara koştu ve uzun uzun konuştu ...
Alman ekonomisinin "4 ayağından biri" otomotiv sektörü.
Diğer 3 ayak:
Makine sanayii, inşaat bir de hizmet ve gıda sektörü.
***

Angela Merkel "genel seçimden birinci çıkacağından, başbakanlığının devam edeceğinden" emin. Onun düşündüğü "koalisyon ortağının kim olacağı." Ve bir de "global krizin nasıl aşılacağı."
***

Dün açılan fuara "önem vermesi... Otomotiv sektörü ile yakından ilgilenmesi" de bu yüzden.
Ekonomi düze çıkarsa, Merkel "ikinci dönemini" başı ağrımadan geçirecek.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.