YÜKSEL AYTUĞ YÜKSEL AYTUĞ

Biberlik reklamlar

Son günlerde reklamlardaki Türkçe, rezil bir hale geldi. Örneğin, Asuman Krause'nin rol aldığı banka kartı reklamında "Oha"dan geçilmiyor. İçlerinde "Çüş", "Yuh" gibi kelimelerin cirit atığı pek çok reklam var. "Oha" ve "Çüş" hayvanları yönlendirmek için kullanılan ünlemlerdir. Ama görüyorum ki reklam metin yazarları bu kelimeleri artık izleyicileri ürüne yönlendirmek için kullanıyorlar!.. Yani açıkça, insan yerine konulup konulmadığımızdan şüphelenmeye başladım! Acaba bu, "giderek insanlıktan uzaklaştığımızın" yeni bir göstergesi olmasın?

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
BİZE ULAŞIN