YÜKSEL AYTUĞ

Buna kim 'bip' koyacak?

PAZAR akşamı derbinin ardından TRT 1'de Ersin Düzen'in sunduğu Stadyum programı, Şükrü Saracoğlu Stadı'na canlı bağlantı yaptı.
Muhabir, maçtan çıkan seyircilerin önünde izlenimlerini aktarmak için söze başladı: "Fenebahçeli taraftarlar sabahtan itibaren tribünleri adeta karnaval yerine çevirdiler..."
O sırada muhabirin sağ omzunun gerisindeki genç, kameraya doğru eğilip söze girdi: "Karnaval mı? Ne karnavalı a...a koyayım!.."
Muhabir dönüp ters ters baktı. Stüdyoya dönüşte Ersin Düzen mahcup bir ifadeyle seyircilerden özür diledi. Ama çok geçti... Galiz küfür ekranda çın çın çınlamıştı...
Ateşli seyirciyi fon alarak canlı yayın yapmak her zaman risktir. Bunun örnekleri daha önce de yaşanmış, hatta canlı yayında tartaklanan muhabirlere bile rastlamıştık.
Bu tür riskleri ortadan kaldırmak için bazı teknik önlemlere başvurulabilir.
Örneğin, yayına çıkışı geciktiren ve ana kumanda görevlilerine sansürleme için zaman kazandıran perdeleme teknolojisi kullanılabilir.
Ama en iyisi evimizin halısına tükürür gibi, yayında sin-kaflı küfürleri eden kendini bilmezlere en ağır cezayı vermek.
Polis, eşkali belli bu genci bulmalı, mahkemeye çıkarmalı ve hakim de gerekeni yapmalı.
Yapmalı ki, bir daha aynı rezalet yaşanmasın!

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.