YÜKSEL AYTUĞ

Şahdamarımı sıkmayın!

Çocukluğumdaki Uzakdoğu dövüş filmlerinden ve Uzay Yolu dizisinin sivri kulaklısı Mr. Spock'tan bilirim; şah damarına basınç yapıldı mı şuur kaybolur. Son günlerde toplumca şahdamarımızın sıkıldığını düşünüyorum.
Yoksa böyle şuursuz hale gelmezdik.
Gülben Ergen'in cep telefonundaki 'Şahdamarım mısın benim?' mesajı kameralara yakalanınca film koptu.
Magazin medyası 'şahdamar'lı manşetlerden geçilmez oldu. Okan Bayülgen, Medya Kralı'nda 'Şahdamarım mısın?' adıyla güfte yazdı.
Depremden sonraki en büyük travma nedenimiz Ajdar, aylar sonra 7.4 şiddetinde piyasaya çıktı ve bu sözleri şarkıya dönüştürdü:
Stüdyoda "Şah şah şah, dam dam dam, ar ar ar, Ajdaaaar" diye tepinirken, Kırmızı Halı programı bunu kameraya kaydetti ve yayınladı.
Hem de nasıl yayınladı biliyor musunuz? Görüntünün üzerine başka yerde kullanılmasın diye kocaman 'Kırmızı Halı Özel' logosu bastırarak...
Mübarek, sanki Ajdar'ın son bestesi değil de, Rihanna'nın henüz hiçbir yerde yayınlanmamış son albümünün mastır kaydı...
Kendimi sıkıp şarkıyı sonuna kadar dinlediğim o talihsiz andan itibaren kısmi felç halindeyim.
Sanki Mister Spock gelip de şahdamarımı sıkmış gibi...
Uhura, beni tekrar gemiye ışınlar mısın bacım?

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.