YÜKSEL AYTUĞ

Sevabına...

Televizyonun gediklileri bellidir. Deprem oldu mu sismologlar, perşembe geceleri vaizler, lig süresince futbol yorumcuları ve yaz geldi mi güzellik uzmanları...
Kışın ekmek arası baklava yiyen hanımlar, havalar ısınınca bikini telaşına düşerler. Bu 'estetikmania' da diyetisyenlerin ve güzellik uzmanlarının işine yarar. Tüm ekranları sihirli güzellik maskeleri, mucize diyet mönüleri kaplar. Eylül gelip de deniz mevsimi bitti mi, gelsin yarım ekmek soğan eşliğinde kuru fasulye ile turşu...
Bu arada güzellik uzmanları da kendilerine yeni titr edinme konusunda inanılmaz yaratıcılık gösteriyorlar. Yaşam koçu, diyet antrenörü, hayat eşlikçisi filan derken en son 'yaratıcılık' zıplamasını hafta sonu Oylum Talu'nun programında gördüm.
Ekrandaki güzellik uzmanı Şah Yaycı'nın adının altında titr olarak 'Güzellik ve Bakım Maestrosu' yazıyordu.
Görünen o ki, bu dalda ligde kalma mücadelesi veren uzmanlar arasında bir 'sıfat' sıkıntısı çekilmekte.
Hâlâ kendisine dikkat çekici bir titr bulamayanlara yardımcı olması açısından birkaç önerim olacak, sevabına:
Estetik gurusu, look sihirbazı, maske duayeni, bakım virtüözü, inceltme efektörü, sıkılaştırma kompetanı... Öff, ben bile sıkıldım...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.