YÜKSEL AYTUĞ

İşte kamu spotu

Bazen incir çekirdeğini doldurmayacak konularda sırf 'iş olsun' diye hazırlanan, kötü yazılmış, işlevsiz kamu spotları izliyorum. Bunları zaman zaman bu köşede eleştiriyorum ama izlediğim son kamu spotu bana göre hem içeriği, hem de zamanlaması açısından son derece faydalıydı.
Malum, bunaltıcı sıcaklarla birlikte boğulma vakaları da arttı. (Bu cümlenin 'klişe' haline gelmesi bile durumun vahametini ortaya koymaya yetiyor)
Bu satırları yazdığım sırada bile haber bültenleri bir gün içinde yurdun çeşitli yerlerinde 14 boğulma vakasının yaşandığını söylüyordu. İki yarımada üzerinde yaşamamıza, sayısız göl, gölet, sulama kanalı ve ırmağa sahip olmamıza rağmen bir türlü suyun üzerinde kalamıyoruz. Öyle tahmin ediyorum ki, Arşimet eğer Türk olsaydı, suyun kaldırma kuvvetini asla bulamazdı!
Durum böyleyken, halkı uyarmak adına yayınlanan yeni kamu spotunu son derece faydalı olarak değerlendirdim. Bu vesileyle o önemli bilgiyi tekrarlamak istiyorum: Eğer sizi açığa sürükleyen bir akıntı varsa, kıyıya doğru yüzmeye çalışıp enerjinizi boşa harcamayın. Kıyıya paralel yüzmeye çalışın.
Umarım boğulmaya karşı hayat kurtaracak püf noktalarını yaz boyunca kamu spotlarıyla halka duyurmaya devam ederler.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.