Türkiye'nin en iyi haber sitesi
YÜKSEL AYTUĞ

Bravo Digitürk

Yıllardır abonesi olduğum Digitürk'ü bu sütunlarda bazen hizmetlerinden dolayı eleştirdiğim olmuştur. Ancak yaşadığım son olayda benden son derece olumlu bir not aldılar.
Pazar gecesi tam da ABD-Türkiye milli maçı başlamak üzereyken, evimdeki Digitürk yayını kesildi. Pazar günü olması nedeniyle hiç umudum olmamasına rağmen şirketi arayıp arıza kaydı verdim. Hiç abartmıyorum, 15 dakika sonra servis elemanı kapımda bitti. Tamirci arkadaş, alıcıdaki bir ünitenin yandığını ve parçanın değişmesi gerektiğini söyledi. "Eyvah" dedim içimden, "İş yarına kaldı..." Ama öyle olmadı. Servis elemanı 'tam teçhizatlı' gelmişti. Parça yayındaydı ve değiştirip sorunu giderdi. Ertesi gün de cep telefonuma iki ayrı mesaj göndererek, bir sıkıntı yaşanıp yaşanmadığını sordular.
Bu 'nitelikli' hizmetin 'şahsıma' tanınan bir ayrıcalık olduğunu sanıyorsanız, aldanıyorsunuz.
Zira, ne konuştuğum çağrı merkezi görevlisi, ne de evime gelen servis elemanı beni tanıyordu. Benden de Digitürk'e koca bir alkış gitti...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA