YÜKSEL AYTUĞ

Yarına hazır mısınız?

Yarın ne mi olacak? Yeni televizyon sezonu 'resmen' başlayacak. Peki siz sezona hazır mısınız? Örneğin; kumanda aletinizin pillerini yenilediniz mi? Zapping yapmak için baş parmağınızı yaz boyunca kuvvetlendirdiniz mi? Felaketlerle örülü haber bültenleri ve birbirinin kopyası, bön bakışlı başrol oyuncularının dakikalarca birbirini süzdüğü, zekanızla alay edilen dizi sahneleri için sehpanızın üzerinde sakinleştirici hap ya da 'Ya sabır' çekmek için tespihiniz hazır mı?
Peki geçen yıl hemen hepsinin sezon finaline ölümle, kazayla, yangınla, kurşunlamayla virgül koyulan dizilerinizin bazı karakterlerine vedaya hazır mısınız? Ya oyuncularıyla birlikte konusu da tümden değişen eski dizinizin yeni haline alışabilecek misiniz? Hah, az daha unutuyordum; müzik yarışmalarına, Survivor'a filan SMS göndermek için aile bütçenizden pay ayırdınız mı?
Gelelim zurnanın 'zırt' dediği yere: Eski dizinizden mi yoksa aynı gün başlayan yeni ve çok iddialı diziden mi vazgeçeceksiniz?
Ve en önemlisi, yaz aşklarınız bitip de 'eski sevgiliniz televizyona' dönmek için karınızla/kocanızla, çoluk çocuğunuzla vedalaştınız mı?
Allah cümlemize kolaylıklar versin...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.