YÜKSEL AYTUĞ

Efsane bir taktik

Reklamlarla diziler acayip bir şekilde iç içe geçti. Bakıyorsunuz, dizideki genç, ıslanan tişörtünü kurutma makinesine atarken 'İyi ki sevgilimin önerisine uyup şu çamaşır kurutma makinesini almışım' diyor.
Mafya babası, eski gramofonunu ne yapacağını düşünüp 'Atsan atılmaz, satsan sa...' diyecek oluyor, yardımcısı hemen atılıp 'Satılır, satılır' diyerek alışveriş sitesinin ismini telaffuz ediyor.
Haydiii, dizinin öyküsünden kopup nasıl kandırıldığınızı, ne derece ahmak yerine konulduğunuzu düşünmeye başlıyorsunuz.
Dizi-reklam ilişkisindeki yeni boyut ise bir banka reklamında ortaya çıktı. '3 Adam'ın sempatik üyesi İbrahim Büyükak, reklamda 'Efsane' rolüne bürünüyor.
Tahta başında tıpkı 'Adı Efsane' dizisindeki 'Tarık' (Erdal Beşikçioğlu) gibi taktik verip banka müşterisinin faizde 'üçlük' atmasını sağlıyor. Bunun üzerine, o genç kız da bizimkine hayranlıkla bakarak 'Efsaneymişsiniz gerçekten' diyor.
Diziler reklamlaşıp reklamlar dizileşiyor. Bakalım izlenmeyen reklam kuşakları yüzünden zora giren sektörün beyin takımı, daha ne dahiyane buluşlar sergileyecek...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.