OKAN CAN YANTIR

THY'den sosyal medya dersi

Türk Hava Yolları zaman zaman yaşanan rötarlar dolayısıyla eleştirilse de, geçen hafta içinde belki de eşine zor rastlanacak bir refleksle, ders niteliğinde bir 'müşteri memnuniyeti' uygulamasına imza attı.
Los Angeles-İstanbul uçuşunu yapan bir yolcu, kabin içi sıcaklığından şikayetçi olduğunu, bunu ekibe bildirdiğini ama 'Diğer yolcularımız üşüyorlar' cevabı aldığını, THY'nin Facebook sayfasına yazdı.

HERKESE ULAŞMAK MÜMKÜN
Bu iletiye, THY ekibi kısa süre sonra şu şekilde cevap verdi: "Şikayetinizi pilotumuza ilettik, teşekkür ederiz."
Yolcu yaklaşık sekiz dakika sonra aynı sayfaya şu iletiyi girdi: "İnanılmaz. Uçuş ekibinden biri tekrar yanıma gelerek, rahatsızlığımı çözmek için ellerinden geleni yapacaklarını söyledi. Sıcaklığın 21 dereceye düşürülmesi konusunda anlaştık. Bundan sonra hep THY ile uçacağım."
THY ekibini bu reflekslerinden dolayı kutlamak gerekiyor. İnternet çağında her an herkese ulaşmak bu kadar mümkün işte...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
Bugünkü Diğer Yazıları
BİZE ULAŞIN