ÖZLEM YILMAZ KÜÇÜK

Hollanda'yı kasıp kavuran Türk tasarımcı

Türkiye'de bulunduğu bir dönem Cemil İpekçi'nin asistanlığını yapan Süheyla Sahil, şimdilerde Hollanda'nın en gözde tasarımcılarından biri oldu. Ayrıca yakın geçmişte, ülkenin ünlü kadın dergisi VIVA 400'de en başarılı 10 kadından biri seçilmiş. Hollanda'da doğup büyüyen Sahil; moda eğitimini tamamladıktan sonra, Coolcat Fashion'da designer ve World Fashion Center'da yönetici olarak çalışmış. 2012'de ise kendi markasını, The Orange House'u kurmuş. Koleksiyonlarında ağırlıklı olarak deri kullanan Sahil, tasarımlarında Türk ve Hollanda çizgilerini buluşturuyor.
KRALİÇE DE TEBRİK ETMİŞ

Son işlerinden bahsedeyim biraz...
Kısa bir süre önce, Amsterdam'da düzenlenen Five Hours of F.A.M.E. isimli etkinliğe özel bir koleksiyonla katılan Sahil, ayakta alkışlanmış. Hatta Hollanda Kraliçesi Maxima; gönderdiği imzalı mektubunda kendisini tebrik ederek başarılarının devamını dilemiş.
Türkiye'de adını son zamanlarda yeni yeni duyduğumuz genç modacının koleksiyonlarına göz attığımda etkilenmediğimi söylersem yalan olur. Bir Türk tasarımcının yurt dışındaki haklı başarısıyla gurur duydum açıkçası. Ancak kendisine önerim; koleksiyonlarını Türkiye'de sergilemesi ve satışa sunması yönünde.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.