MEVLÜT TEZEL

Tarkan orta yaşlıların starı mı?

Tarkan hâlâ zirvede, konserleri doludizgin devam ediyor. Ancak Tarkan'ın hayran kitlesinin yaş ortalaması eskisi kadar genç değil. Evet, her konserinde çığlık atan gençler var ama sayıları eskisi kadar değil. Elbette bu biraz da Tarkan'ın yaşıyla alakalı ama ünlü şarkıcı yine de gençleri elinde tutabilirdi.
Sosyal medyada aktif olmaması, sadece konser dönemlerinde gündeme gelmesi, hep bir inziva hayatı sürdürmesi ve en önemlisi albümlerinin arasını fazla uzun tutması; Tarkan'ın genç hayran sayısını hızla azaltıyor.
Tarkan'ın her yaştan izleyicisi var lakin asıl önemli olan gençleri avucunun içinde tutabilmesi. Yetişkinleri, orta yaşlıları eski şarkılarla idare edersiniz ama başarılı albümler, hit şarkılar yapmazsanız yavaş yavaş gençleri kaybedersiniz. Müzikte asıl müşteri ve itici güç gençlerdir. Bu kitleyi kaybettiğinizde müzik yapma, yeni albümler çıkarma hevesiniz de kaybolur.
Tarkan şu an eskilerle idare ediyor.
Hâlâ alternatifsiz olmasını da Türk pop müziğindeki üretme kısırlığına borçlu.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.