ŞELALE KADAK

New York Times ve Sabah!

Birkaç ay önce Coca-Cola Başkanı Muhtar Kent ve Anadolu Endüstri Holding Başkanı Tuncay Özilhan birlikte aldıkları Kurumsal Ortaklık Ödülü nedeniyle New York'a gitmiştim. Bir başka toplantı için de Çalık Holding Dış İlişkiler Direktörü Suna Vidinli ve Forbes Yayın Yönetmeni Burçak Güven New York'a gelmişti. Suna, bazı özel görüşmeler yapıp duruyordu. İşte o görüşmeler, grubun büyük önem verdiği New York Times işbirliği içindi ve nihayet hazırlıklar tamamlandı.
Sabah'ın, iş dünyasının önde gelen temsilcilerine özel bir davetle bu işbirliğini duyurduğu akşam baktım herkes büyük bir heyecan içinde. 4 Ekim günü Sabah gazetesi ile birlikte New York Times'ın haftalık özel bir versiyonu (New York Times Internanitonal Weekly) Türk okurlarıyla buluşacak. New York Times özellikle pazar ekiyle benim de en sevdiğim gazetelerin başında geliyor. Bu gazetenin haberleri şimdi Türk okuruna çok daha yakın ve bu hakikaten takdire şayan. New York Times, 25 ülkede saygın 29 gazeteyle bu tarz bir işbirliği içinde ve sadece Avrupa'da 2.1 milyon okur New York Times'ın bu özel versiyonuna bu işbirlikleri sayesinde kavuşuyor.
4 Ekim'de Sabah'la birlikte New York Times'ın keyfini çıkartmayı unutmayın lütfen.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.