OKAN MÜDERRİSOĞLU

Yeni döneme hazırlık

Dedim ya "bütçe müzakereleri gazetecilik açısından eşsiz fırsatlar veriyor." Gerçekten de öyle oldu. Örneğin, bu sıralar pek konuşulmayan kabine değişikliği senaryoları yine tartışıldı. Kuşkusuz, kabinenin ne zaman ve ne içerikte değişeceği Başbakan'ın bileceği bir konu. Ama Meclis'teki yorumlar hayli ilginçti. Akçakale'nin bombalandığı gün yeni kabine listesinin hazır olduğu, istişare edildiği bile söylendi. Bunlar, işin spekülasyon tarafı. Gerçek olan tarafı ise şu:
Kabinenin deneyimli isimleri, olası değişimi bekliyor gibiler. Hatta bir adım ileri gidenler, "Üç dönemi dolduruyoruz. Yeni hayatımıza adapte olabilmemiz için hiç olmazsa bize makul süre bırakılsın" havasındalar.
Benim edindiğim izlenim, kabine değişikliği hangi tarihte yapılırsa yapılsın mevcut bakanların ağırlıklı bölümünde bırakın kırgınlığı, burukluk bile yaratmayacak. Ancak, bir bakanın değişmesi, o koltuğa talip en az 5 adayın varlığı nedeni ile şu anda güç. Lokal müdahale gerekliliği dışında kabine revizyonu için genel kanı 2014'teki seçimlere kadar bekleneceği yönünde...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.