OKAN MÜDERRİSOĞLU

Yüzde 30 sendromu!

Soruyorlar: "Son olaylar AK Parti'yi nasıl etkiledi?"
Kendi ifadesiyle, "AKP eriyor. Yüzde 35'e düştüğüne ilişkin anketler var" diyor.
Peki, "Sizin oylarınız ne durumda?" denildiğinde, "Biz bir çalışma yaptırmadık" cevabıyla sıyrılmaya çalışıyor. Sonra araştırdığınızda oylarının ancak yüzde 30'u bulduğu ortaya çıkıyor!
Zaten mesele de burada başlıyor.
Çünkü konu, "siyasi polemik" malzemesi olmaktan çoktan çıktı, "devletin bekasına" odaklandı!

***

İktidar partisinin içeriden ve dışarıdan yoğun taarruz altında olduğu, imajının yara aldığı, kamuoyu sorgulamasının arttığı bir dönemde dahi; tüm gayretlere, zorlama ittifaklara, eklektik adaylara rağmen ana muhalefet partisinin yüzde 30 barajını aşamadığı gerçeği yaman çelişki değil mi?
Acaba neden?
Aslında nedenleri belli:
Millet, sandık dışı enstrümanlarla hükümet değişimi istemiyor. Ama "özeleştiri" bekliyor.
Yapay siyasi birlikteliklerden hayırlı sonuç çıkmayacağını biliyor.
Tayyip Erdoğan'ın "evet" demediği taleplere, kimlerin hangi gerekçe ile "yeşil ışık yaktığını" öngörüyor!

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.